Modell för en dag

Publicerad: 2013-01-12 i vardagen
 
Japp, som rubriken lyder. Idag har jag och Ebba varit modeller för en dag. Det hela började med att vi blev sminkade. Jag fick någon brun/champange sotning runt ögonen, jag blev inte alls nöjd. Det framhävde inte alls ögonen och jag såg bara dum ut. Men Ebba fick en gråaktig sotning och det blev hur bra som helst! Efter det så hämtade fotografen oss och så gick vi in i ett rum bredvid och fotade. 60 enskilda bilder med typ 10 olika bakgrunder och 10 bilder tillsammans blev det. 
 
Jag blev knappt nöjd med något av mina foton, något enstaka svartvitt foto i så fall. Men dock blev ett foto på mig och Ebba tillsammans sjukt bra men eftersom fotona var så sjukligt dyra så köpte varken jag eller Ebba något. Själva upplevelsen var hur kul som helst i alla fall! Kan lätt tänka mig att göra om det.
 
Eftersom jag inte köpte några bilder så fotade jag lite självporträtt när jag kom hem i stället, därav bilderna i headern osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback