Riskettan och övningskörning!

Publicerad: 2013-01-31 i vardagen
 
Direkt efter konserten drog jag ner till körskolan för att spendera 3 timmar där på riskettan. Det var faktiskt inte alls så tråkigt som folk har sagt, det var intressant typ. När jag kom hem så drog jag och pappa ut direkt och körde en sväng, skulle fylla på spolarvätska osv så vi körde en snabb genomgång på det som finns under motorhuven.
 
Nu ska jag försöka få pli på alla mina val. Valen till trean ska vara inne ikväll och jag vet inte alls vad jag ska välja. Just nu står det mellan naturkunskap 2 och Dansteknik. Naturkunskap måste jag ha om jag ska bli idrottslärare men det är jobbigt och tråkigt. Dansteknik är roligt men hatar att stå på scen. Såååå, it's a draw. blä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback