Utbildningsmässan

Publicerad: 2013-01-24 i vardagen
 
Slutade halv 12 idag då det var utbildningsmässa som gällde på kvällen.
 
Halv 6 infann vi oss på skolan efter en fet pizza på pizzerian. Kvällen hade inte varit någonting utan treornas estetshow som ägde rum klockan 8 i konsertsalen. Helt sjukligt grymt och jag vet inte hur min klass ska kunna toppa det där nästa år, det kommer bli riktigt tufft.
 
Kom hem vid 9 typ och damp ner i soffan tillsammans med emmie framför en film. Why did i get married tror jag den hette, skit bra faktiskt! Och emmie, om du läser detta. Eftersom du missade slutet så snabbresumé. Alla blir sams igen förutom Mike och Sheila. Sheila gifter sig med Troy (som vi trodde hehe) och hon börjar träna så när Mike träffar henne ångrar han sig typ. Bra slut!!!!!!
 
Hahahah så ful är jag. Skit samma, nu ska jag kolla på sinister så kommer inte våga sova ikväll asum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback