Bra Måndag!

Publicerad: 2013-07-08 i vardagen
 
Yes. Här blev det lite uppdatering ändå. Idag har varit en bra dag. Bättrade på brännan hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Men sen kände jag och Sale att det var dags att ta tag i våra liv, så vi och Krille dammade av våra fiskespön och drog till gläntan. Fiskelyckan var dock inte på topp idag kände vi! Men nu har vi gjort de för första gången på några år, så nu tar det nog något år till innan fiskespöet åker fram igen.
 
Kvällen spenderades ute i Löbbo med Jetskiåkning och mys. Dock åkte inte jag, fegade ur som vanligt! Jag badade inte ens, var knappt sugen så bangade på det med. När solen gick ner blev vi uppätna av knotten så då blev det hemfärd. Ikväll blir det tidig sänggång då jag ska upp tidigt i morgon och dra till Anneberg och bada med Nadja, Sebbe, Sals och Krille, man får passa på när vädret är som bäst! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback