Gårkvällen!

Publicerad: 2013-06-06 i vardagen
 
Igår var det ju student för fulla rullar! Jag, Alexander och Emmie var här hemma först, fixade med blommor och andra studentpresenter. Sen stressade vi som tusan ner till studentutsläppet, konkandes på tusen blommor, jäger och champanger! Sprang runt som en liten idiot för att hinna säga grattis till alla och ge blommor till dom. Dock när alla blommor var slut så insåg jag att jag glömt typ att ge till tre stycken, fick så himla dåligt samvete så undvek dom och gick och kollade på flaken istället haha!
 
Efter flaken åkt förbi så drog vi till Sebbe, sa hej till honom ett slag sen drog jag hem för att käka och fira Ida hemma hos henne. När hon drog vidare på studentfesten så drog jag vidare till Sigges för att fira Nadja! Lagom mycket folk, lagom mycket alkohol, och gryyyymt folk! Dansade galet hela kvällen och bara fuckade ur, episk kväll, på riktigt. Dock var det bästa på hela kvällen min mystiska danspartner. Det kom en lugn låt, så emmie började dansa med miriam, Nadja med Jonthe och så stod jag ensam kvar där. Men helt plötsligt så kommer han fram till mig och tar mig med storm, dansar som en gud. Svårtoppat, helt sjukt, kan inte släppa det. FETT!
 
Kvällen avslutades på ojojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback