Härlig Söndag, ohärlig Måndag

Publicerad: 2013-06-03 i vardagen
 
Igår framåt 9 tiden bestämde jag och ett gäng att vi skulle dra hem till Nadja, äta mat, mysa lite. Så vi drog till Ica, köpte kyckling och potatissallad sen kollade vi på café bärs, spelade kubb och bara va ute och gick och hittade på bus. Tror inte vi var i säng förens vid 5 i morse. Och det fick man ju sota för idag, menmen, vi drog oss till skolan, pigga och glada! 
 
Efter skolan idag drog jag och tjejerna direkt till Gnojjan för att handla lite saker. Eftermiddagen slutade med en fet hamburgare i solen i anderstorp, fett. Helgen har varit fet, riktigt fet. Massa alkohol, mat och gott sällskap. Helgen blir svårtoppad kan jag ju säga. Men vi har kommit fram till att midsommar kommer spåra som fan i alla fall, samma folk som denna helgen, det kommer bli kaos. YOLO
 
Nu tänkte jag att jag skulle plugga lite, läsa min bok osv. Sista grejen jag har innan jag tar sommarlov, hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra i helgen :)?

2013-06-04 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback