Helgen!

Publicerad: 2013-06-09 i vardagen
 
Helgen har varit bra. I fredags, efter balen tog jag och emmie oss en tripp ner till Halmstad, först puben och sen en bio på den. Fast and furious 6 blev det, hur bra som helst, satt och log, skrattade och grät genom hela filmen, perfektion. Framåt 12 snåret drog vi oss ner till Mellbystrand, till min stuga och sov där. 
 
Lördagen spenderades ute i en solstol med en bok i handen. Framåt 4 så fick vi besök, Robin, Alexander och Nadja kom ner en sväng! När dom kom blev det mat, stranden och puben på det. Trevlig kväll med fina människor. Idag blev vi inte långvariga, drog hem rätt tidigt, tittade förbi krille en sväng när dom städade poolen.
 
Nu ska jag städa. Och btw, mitt marsvin bortskänkes om någon är intresserad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback