Sommarlov?

Publicerad: 2013-06-24 i vardagen
 
Hellow guys, här var det tomt. Varför? Jo för att jag knappt varit hemma sedan vi slutade skolan, ännu mindre hunnit vara inne på datorn. Vad har hänt sen sist då? Jo jag har jobbat, hängt på nyhem, gjort sönder min bil, firat midsommar och bara umgåtts. Sommarlovet har börjat grymt om ni undrar, kunde knappt börjat bättre. Jo, vädret kunde varit lite bättre under midsommarhelgen, menmen, det är sånt man får ta!
 
Antagligen så kommer det inte bli världens bästa uppdatering under sommaren nu om jag tror rätt. Jag jobbar slödagar, lite titt som tätt, och när jag väl inte jobbar så försöker jag umgås med mina vänner och hitta på massa andra saker. Som denna veckan jobbar jag tre dagar, sen efter det ska jag dra mig till gullbrannafestivalen, hänga där i några dagar, sen direkt efter det är det jobb igen osvosv. Kommer ha fullt upp hela sommaren, fest.
 
Jäjä, nu ska jag städa och grejer, det ser ut som kriget här hemma så det är välbehövligt.

Kommentarer
Postat av: Irene

Har du hängt upp allt det själv, eller har du hjälp med dej ? Det såg snyggt ut. Ganska många meter disk.

Svar: Jag åker själv ja, bygger upp allt själv och packar ner själv! Tack så mycket! Det är 12 meter :)
Sara Rydh

2013-06-24 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback