Sommarlov!

Publicerad: 2013-06-13 i vardagen
 
Yes mans. Jag har sommarlov. Äntligen eller? Det ska bli skönt. Men har dock lite ångest. Jag börjar jobba i morgon, I MORGON! Får inte ens en dag ledigt innan schletet börjar igen, kul. Jaja, cash is king. 
 
Idag är var det ju avslutning. Jag sjöng. Trodde jag skulle dö. Jag gjorde inte det. Men det var nära, vill aldrig göra om det. Fast galet vilken adrenalinkick man får när man står där, helt sjukt.
 
Ska kolla runt om det finns lite bilder ni kan få sen kanske, Emma kanske tog några, i will check mates! 
Nu ska jag sova lite, tröttast i EU, puss

Kommentarer
Postat av: emmy

Du var verkligen jätte bra idag på konserten Sara! :D Tog btw (ifall du inte visste det) lite bilder (tror jag iaf) på Emmies mobil, och spelade ju in hela låten med.
Ha en jättebra sommar! :))))

Svar: Tack så jätte mycket!! Jag kan kolla med emmie då, tack :D Desamma!
Sara Rydh

2013-06-13 @ 17:58:32
URL: http://emmyis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback