About yesterday

Publicerad: 2013-03-02 i vardagen
 
Skolan var kämpig, hungrig hela dagen. Åt ett glas fruktsoppa till lunch, försökte äta en piggelin, gick inte alls bra. Rolig skoldag ändå, på något vis.
 
Vid halv 4 något så kom Wille och hämtade mig så åkte vi till Värnamo, var en sväng på eko och sen till Max. Medans Alle och Wille satt och åt hamburgare så kämpade jag med min lyxshake. Svårast av allt var att svälja de små jordgubbsbitarna, ont hade jag efteråt i alla fall. Var nog hemma vid halv 7, och då blev det pizza med Ebba och Philip, dom åt och jag kollade på, som vanligt. Det är tortyr det här. Denise, Elin och Lovisa tittade förbi en sväng också. Var hemma vid halv 9, somnade innan 10. Profit. Hade hur ont som helst och var tröttast i världen.
 
Ni kan ju även få en bild på min kära pirre innan tungan svullnade upp och blev stor som en tennisboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback