Back on track!

Publicerad: 2013-03-02 i vardagen
 
Det känns riktigt skönt att ha haft en big time break så att jag nu kan komma tillbaka 100%.
 
Men vad har hänt sen senast då? Det är ju nästan två veckor sen det blev tomt här på bloggen. Jo, jag fyllde 18år, hade en grym födelsedag. Dagarna den veckan gick jätte fort och vi taggade helgen. På fredagen skulle vi fira mig, middag med alla mina fina tjejer. Den blev lyckad förutom en matincident som är rätt pinsam, så den nämner vi inte. Vid 10ish så blev jag kidnappad. De var så gulliga så de hade fixat en överaskningsfest till mig, näst intill alla mina fina vänner var där. Åh vad glad jag blev, leendet satt uppe vid öronen hela kvällen. Det var utan tvekan en av de bästa dagarna på riktigt länge!
 
På lördagen sedan så blev det släktkalas + Emmie. Hon missade bussen så vi bjöd in henne att spendera ännu en kväll med mig! Och visst, fina presenter, god mat och gott sällskap, riktigt fin kväll som dock kunde slutat rätt dåligt om jag inte slutade med alkoholen i tid.
 
Den här veckan då? Vad har den bestått av? Den har varit väldigt ohändelserik enda fram tills i torsdags. Då blev det att hänga i värnamo nästan hela dagen. På morgonen var jag och mamma på hemligt uppdrag och sedan blev det fika och passfixning. På eftermiddagen drog jag dit igen och då blev det Max och piercing som gällde! I tungan, fett! Så ni kan ju förstå vad gårdagen och nästa vecka kommer handla om, flytande mat och is. Bantning here i come! 
 
Jag visar lite mer bilder och sånt sen från allt som hänt, nu ska jag minsann hämta lite is till min tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback