Bihåleinflammation

Publicerad: 2013-03-13 i vardagen
 
Min dag har varit helt okej med tanke på omständigheterna. Jag tänkte verkligen inte gå upp i morse, mådde skit och det var rena snökaoset ute. Men sen behövde jag ändå snyta mig för jag hade snor i hela ansiktet så när jag ändå var uppe kunde jag lika väl gå till skolan. Har gått runt som en halv zombie i skolan, mina kindben har varit ömmast i historien, blä. Hade två timmars sång på det, gick ju inte för bra kan jag ju säga. Min första låt gick hyffsat, sen kom vi till duetten med Victor, hahahaha det var ett skämt. Kunde varken låten eller komma upp i de höga tonerna, jobbigt läge. Måste verkligen bli av med min presentationsångest och scenskräck snart. Kommer aldrig kunna stå på scen annars. Aja, kanske dags att sluta babbla? Nu blir det one three hill och engelskaplugg, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback