Sista mars.

Publicerad: 2013-03-31 i vardagen
 
Elin har precis åkt hem och Alle och Sebbe sover fortfarande. Igår vid 10 typ drog de flesta och kvar blev jag, Alle, Sebbe och Elin. Vi satte på en skräckfilm, troligtvis en av de bästa jag sätt. Somnade vid halv 5 efter många om och men, ville gå och lägga mig vid typ två men icke. Vaknade för en timme sen typ och har precis städat i ordning lite och ätit frukost och så, men måste verkligen handla, har varken mjölk eller smör, det suger.
 
Juste, jag lovade att berätta lite om Jönköping! Jo, jag åkte ju som sagt ner i Torsdags med Emmie och några söta pajkar. Tre dagar hette det som jag var på, en kristen konferens! Torsdagkvällen bestod av ett kvällsmöte, nattvard, NHL och en himla massa mys. Tror vi var hemma vid typ två efter vi varit uppe hos Emmies kompis och hälsat på henne och sen letat parkeringsplats i hundra år.
 
Aja, Fredagen började med shopping på a6. Ingen av oss hade kläder för en dag till så vi kände att vi behövde köpa kläder till kvällen. Blev ett par vita byxor och två tröjor för min del! Mina vita byxor har ju blivit för stora så kände att det var behövligt. Vid 5 befann vi oss vid kungsporten igen och det var kvällsmöte som gällde igen. Om inte ännu bättre kväll tror jag, det går inte att infinna sig där utan att bli berörd, näst intill omöjligt. När mötet var slut blev det Max med ett gäng sen blev det mer mys. Åkte hem vid halv 1 tror jag, tog en sväng förbi Bankeryd för att hälsa på några, men shit det ångrar jag för vi åkte fel flera gånger sen när vi skulle ut därifrån. Det var inte det bästa på kvällen direkt. Var hemma vid 3 och somnade direkt. 
 
Helgen har varit hur bra som helst, jag trivs med att bara mysa och umgås med härliga människor. Tycker om det. Nej nu ska jag sluta babbla, den som har läst att borde ha ett stort grattis! Anyway, ska nog upp och väcka pajkarna som sover, vill ha sällskap.. Ha en bra söndag foaks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du dom vita byxorna? Letar som fan efter ett par haha :)

2013-04-01 @ 20:45:53
URL: http://fridaynight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback