Tillbaka till verkligheten

Publicerad: 2013-03-17 i vardagen
 
I fredags direkt efter skolan så bar det av ner till min stuga i Mellbystrand med flickorna för utgång i Halmstad senare på kvällen. Vägen ner gick lugnt och fint fram tills vi nästan blev mosade av en lastbil. Jag hatar lastbilar och lastbilschaffisar från botten av mitt hjärta, just saying.
 
Vi åkte in till Halmstad vid 9 och där spenderades kvällen på B&B med blåsta bartenders. Ush. Jag kan ju säga att kvällen inte slutade direkt som vi tänkt oss och vi åkte hem vid 12 ungefär. Men det drog inte ner humöret, om något upp det! 
 
I går var en riktigt Söndag. Hela dagen kändes som en Söndag. Vi vaknade tidigt, låg i soffan hela dagen och dog typ, alla mådde inte jätte bra kan jag säga. Vi gick till Maxi och köpte mat, det var det vi åstadkom innan 4 då vi åkte hem igen. Hemvägen gick lugnt och fint också, inga lastbilsincidenter. Var hemma vid 7, och ville verkligen inte göra något. Var helt slut. Så kvällen spenderades i sängen.
 
Jag saknar redan min älskade stuga. Jag trivs som handen i handsken där, love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback