X

Publicerad: 2013-03-24 i vardagen
 
hur gammal är du? 18 år och 1 månad typ
hur gammal känner du dig? Beror helt på,dag, nu förtiden har det blivit att jag känner mig mycket äldre.
vad har du gjort i dag? sovit, ätit brakfrukost. Senare blir det hem till momo och mofa.
vilken film såg du senast? The inkepeers.
sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? varför? sommar. Brunbrända ben, skinnjacka, lättklädda kroppar, sol, sena utekvällar, mysiga regndagar, åååh längtar. 
är du besatt av någonting? Nej besatt är nog fel ord.
beskriv platsen du befinner dig på just nu? soligt och mysigt.
nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är känsligare än jag och de flesta tror, jag hatar vintern riktigt grovt. Jag är en väldigt svartsjuk människa men visar det inte.
när vaknade du i dag? 9 typ.
vilken är din favorithögtid? midsommar.
om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Vakna av att solen skiner, spendera hela dagen på stranden med goa människor.
vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Los Angeles plix.
nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Kommer inte på något just nu.
hur vill du tillbringa din pension? resande!
vad lyssnar du på just nu? Mor och far
har du någon gång brutit ett ben? nej
vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, popcorn, havssalt, juice, äppelmos
vad är du på för humör just nu? trött, uttråkad.
vilka världsdelar har du varit i? Europa, Nordamerika, Afrika, Asien
snarkar du? Heheheh, ibland...
vilka yrken har du provat på? Affärsbiträde och knalle jobbar jag som, inte provat på så mycket mer.
hur går du helst klädd? Jeans, stor och slapp tröja
vilket stjärntecken är du född i? fisk
vilket är ditt favoritgodis? lakrits, surt
vad sa du senast? "Jo, slutade för tre månader sen men kunde inte hålla det."
vilket var ditt bästa ämne i skolan? Ehm, var? Upp tll gymnasiet var det väll idrott, svenska, matte typ? Nu är det Musikteori.
vilken är din favoritaffär? Bershka.
vad har du i dina fickor? Mobil
vad köpte du senast?chips och dricka
hur många gånger har du flyttat? 0
om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? båt, åror och mobil
är du morgon- eller kvällsmänniska? asså, dags människa, gillar varken kvällen eller morgonen, mitt på dagen mår jag som bäst.
senaste filmen du såg på bio? Les miserables
har du blivit sydd någon gång? Nej
vad åt du till frukost? pannkakor och nybakta frallor
hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Lycklig och blond
vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Extra speciellt? Händer typ aldrig.
vart lägger du din mobiltelefon när du sover? på skrivbordet bredvid mig.
vad var det sista du åt? Pannkakor och frallor
har du varit med om en bilolycka? ja, två stycken på en vecka.
vilken är den roligaste träningsformen? Springa!
har du några husdjur? en hundis och ett marsvin
vill du gifta dig? Kanske..
var växte dina föräldrar upp? pappa i gislaved mamma i Lalabo.
har du någon gång ringt polisen? yes
har du svenskt ursprung? yappp
har du, eller har haft, något smeknamn? Pinky, Rydh, epa, rydis
vilka är dina största svagheter? tävlingsmänniska ut i fingerspettsarna, väldigt svag inombords men hård på utsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback