Can't focus on the good things in life

Publicerad: 2013-05-20 i vardagen
 
Ilska, besvikelse, sårad. Det är mina känslor just nu. Varför? Det var en alldeles för bra fråga. Jag blir arg för småsaker, blir så arg så jag inte vet vad jag ska ta vägen, sen när ilskan släpper så blir jag bara ledsen. Jag klarar inte av dessa humörsvängningar, det är helt otroligt. Som idag, var hur glad som helst, fram tills tredje lektionen. Blev så arg så jag satt och bara ritade på samma cirkel hela lektionen, gjorde sönder mitt block, samma cirkel, en liten en. Sen när det var fem minuter kvar, drämde jag pennan i bordet så den gick sönder. Sen lektionen efter det, då blev jag bara ledsen, så ledsen så jag inte orkade med någonting. Förstår mig inte på mig själv ibland, hur orkar min kropp med detta? Hur orkar mitt psyke?
 
Blä på detta, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback