Konsertdag nummer 2

Publicerad: 2013-05-29 i vardagen
 
 
Nyss hemkommen från ännu än konsertkväll. Det gick bra, men vi är tyvärr fortfarande dåliga. Alla andra får medverka i roliga ensemblar, men nej, vi är ett gäng på 13 tjejer som bara sjunger. Kul, plus att vi suger. Jaja, man får hoppas att man hamnar i en roligare nästa år.
 
Var inte i skolan idag heller, gick dit vid 2 då min sång började. Jag somnade vid 3 inatt så jag orkade verkligen inte gå upp i morse. Jag har verkligen sovit 21 timmar på 8 nätter, är det hälsosamt? Skulle inte tro det. Anyway, nu kollar jag på Greys anatomy och sen ska jag läsa ut min förbaskade svenska bok som jag skulle ha läst ut för typ en månad sen, bra jobbat där Sara. Yey.
 
Jag taggar inte helgen längre, vill helst bara sova igenom den. Menmen, förhoppningsvis kommer jag på andra tankar på fredag. Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt, ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback