Tisdag

Publicerad: 2013-05-28 i vardagen
 
Ensam hemma inatt, inte alls kul. Speciellt inte när jag inte kan sova om nätterna, det blir rätt ensam tillslut, menmen, har lagrat upp med massa filmer så ska köra maraton tills jag somnar och förhoppningsvis blir det innan 3 idag. Och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte komma upp till skolan i morgon, det brukar bli så. 
 
Har ni något förslag på något som kan få en att sova? Pratade med mamma igår om anledningar, och hon tror det är för att jag mår så dåligt så att hjärnan inte kan koppla av. Själv vet jag inte, vill helst bara banka huvudet i väggen så att det somnar någon jävla gång, åh. Jäjä, klagomål är allt jag kan ge er ikväll känner jag så det är la bättre att hålla tyst. Ciao bröder
ögongodis mums

Kommentarer
Postat av: lalalalalalalla

Tips för att sova: Gör en spotifylista/blandband med lugna låtar som du BARA lyssnar på innan du ska sova. Då börjar din kropp efter ett tag "tänka" att när den hör de här låtarna ska den bli trött. Funkade för mig när jag hade sömnproblem!

Svar: Jag ska testa detta, tack så jätte mycket! :)
Sara Rydh

2013-05-30 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback