Den värsta känslan..

Publicerad: 2013-09-12 i vardagen
 
.. är när man har många vänner, men ingen att prata med.
 
Jag hade min bästa vän som jag delade allt med, hon försvann. Jag skaffade en ny soulmate, hon gled jag ifrån. Nu? Jag har ingen som jag känner att jag kan prata med när jag är ledsen, när mitt huvud blir en klump. Så nu, istället för att prata av mig med en mänsklig kreatur, skriver jag av min på bloggen. En plats där jag kan dela mina känslor utan att någon avbryter mig, eller börjar prata om sig själv. 
 
Jag är ensam och jag saknar, jag saknar så mycket så det gör ont. Jag är så ensam så det gör ont. Ensamhet och saknad, de två stora klumparna i mitt liv. 

Kommentarer
Postat av: burk

älskar dig min bästa vän!

Svar: Jag älskar dig med min fina!
Sara Rydh

2013-09-16 @ 23:23:53
Postat av: Emelie

Känner detsamma så om du vill prata så finns jag här hjärtat !

Svar: puss!!
Sara Rydh

2013-09-19 @ 16:47:31
URL: http://emces.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback