Detta hände i Spanien.

Publicerad: 2013-09-10 i good to know
 
Jag fick föras till sjukhus med ambulans.
Jag fick en kärleksförklaring av en som jobbade på hotellet. 
Jag gjorde min första springnota. 
Jag gjorde ett ofrivilligt nakenbad i havet, tack vare vågorna.
Jag försökte kommunicera med spanjorer som inte kunde ett ord engelska. 
Jag gick på toa med en spansk tjej, det var ett äventyr, visste ni att dom inte sitter på toasitsen?
Jag sjöng kareoke med fyra andra svenskar, det lät förjävligt. 
Jag drack min allra första redbull vodka. 
jag brände mig i min hårbotten.
Jag åt kanin en kväll, det var inte det godaste jag ätit.
Jag smörjde in min baksida med solsmörja och framsidan med olja, baksidan blev röd och framsidan förblev vit vilket fortfarande är ett mysterium. 
Jag drack upp emot 6 liter vatten en dag.
och en dag bara 1 dl.
Jag sprang upp fyra våningar, utan att få en astmaattack. 
Jag smällde upp toadörren på en tjej, som troligtvis stod upp och kissade då hon först slog i huvudet i dörren och sen i väggen bakom toastolen, mycket märkligt.
 
Bjuder på en strandbild. Dock inte den gången det blev nakenchock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback