Utomlandet!

Publicerad: 2013-09-10 i vardagen
 
 
Jaha, här var det tomt. Vart har jag hållt hus den senaste veckan? Spanien, vart annars? Roquetas de mar för att vara specifik. Jag, Nadja och Emmie tog planet i Måndags morse och kom hem i gårkväll. Vi har haft en helt underbar vecka vid medelhavet med strålande väder näst intill varje dag. Vad har vi hittat på då? Solat såklart, badat en himla massa, ätit sjukt mycket mat, druckit sjukt mycket drinkar och spelat sjukligt as mycket kort. All inclusive = as mycket mat, väldigt god men smakade inte så mycket så salt och peppar var våra bästa vänner under veckan. Eftersom alkoholen var gratis så blev det också sjukt mycket drinkar men framförallt, sjukt mycket ÄCKLIGA drinkar. Vi kände ju att vi var tvungna att smaka på alla, och shit va äckliga drinkar det fanns. Men den absolut godaste som vi även fördrack oss på var San fransisco, fett god. 
 
Jaha, och mer? Vi spelade kort varje kväll näst intill. Utom två, då var vi ute och festade till det riktigt. Vi träffade några på hotellet som vi drog ut med, svenskar, riktigt kul! Blev dock alldeles för rund om fötterna i Lördags, men det är la yolo på det?
 
Ja, men om vi ska sammanfatta allt så har jag haft en sjukt skön vecka. Blev inte riktigt så brun som jag velat, men sen är jag ju en blekfis i vanliga fall så det får jag la stå ut med! När vi kom hem så hade mamma lagat mat till mig och Nadja, mat med kryddor i, kändes underbart. Men lite men har man ju fått då jag var tvungen att salta tomaterna..
 
Jaja, bilder kommer nog så småningom, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback