Fotont

Publicerad: 2014-02-01 i vardagen
 
Jag vet inte om jag är trög eller jätte smart vid detta tillfälle men jag har väldigt ont i min fot, i en sena eller muskel, men fortsätter träna ändå. Antingen är det as farligt att anstränga foten, eller så är det väldigt bra och det går över efter ett tag. Kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag tror.
 
Men jag fortsätter att träna tills det gör för ont helt enkelt, idag var det nästan på bristningsgränsen men jag höll ut. Funderar på att gå och kolla upp det nästa vecka, men vet inte om det känns lönt, sjukhus gillar verkligen inte mig. Skriver ut lite recept och mediciner till lite allt möjligt för att få mig att hålla käft ett tag haha.
 
Jäjä, ska sluta tjöta. Har i alla fall lindat in foten och dragit mitt skydd över  (har skydd hemma efter en gammal skada), det lindrar smärtan lite i alla fall. Nu ska jag ut och gå hade jag tänkt! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback