10 Januari, Fredag

Publicerad: 2014-01-10 i vardagen
 
 
Idag har varit en produktiv dag. Eller? Jag hade egentligen sovmorgon till 11, men var i skolan vid 8 ändå. Projektarbetes tid! Fotade med Louisa, förhoppningsvis blev det någon bild som jag kan använda! Ja ni, sen så hände inte så mycket mer intressant den skoldagen. 
 
Ikväll ska de flesta av mina vänner iväg till Borås för att fira en kompis, men jag får stanna hemma. Jag har tyvärr inte varit så otroligt ekonomisk denna månaden så det får jag lida för nu. Istället så ska jag umgås med Sebastian, men det blir nog minst lika bra!
 
Nej nu blir det tårta på jobbet.
Förresten, om ni inte la märke till det så har jag även hunnit byta hårfärg sedan ni såg mig sist.
 

Kommentarer
Postat av: Nikolina

as lik mischa barton på denna bilden älskling :D asfin!

Svar: tack älsklingen, puss
Sara Rydh

2014-01-11 @ 22:01:43
Postat av: moa

jätte fiin bild!
vem är sebastian,ragg?? ;)

2014-01-12 @ 20:42:58
Postat av: Irene


Ursnygg,otroligt fin bild

2014-01-19 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback