Års resumé tjohej

Publicerad: 2014-01-07 i vardagen
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ohja, jag satte mig i ett näst intill halvt flygplan och sedan kastade mig ut från 3000m höjd. Det var helt sinnes!

 

Hur har ditt 2013 varit?

Väldigt bra faktiskt. Ett av de bättre på senare tid!


Tror du att 2014 kommer att bli bättre?

Jag hoppas det! Jag ska ju åka till New York, jag tar studenten, jag ska gå balen och sen far jag mot nya äventyr i Malaga!

Blev du kär i år?

Kär och kär, nej, men lite förälskad blev jag nog dock!


Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?

Jag är inte mycket för datum, men det finns ju vissa händelser jag aldrig kommer att glömma. Typ som när jag hoppade fallskärm, att jag åkte på mina första marknader helt själv, jag var utomlands för första gången utan vixet sällskap osv.

 

Vad är din största framgång 2013?
Mitt körkort, blev en riktig marknadsknalle.

 

Bästa köpet?
Köper inte så mycket mer än cigg och mat, men kanske min spanienresa? Jo men det var nog mitt bästa köp.

Vad spenderade du mest pengar på?
som jag sa nyss, cigg och mat.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mat gjorde mig alltid glad, i vått och torrt. Men jag blev väldigt glad när jag insåg hur mycket jag vuxit i år, som person.

 

Vilka sånger kommer att påminna dig om 2013?
patrik isaksson - 1985

Vem har du umgåtts med mest? 
Ebba tror jag nog tar priset. 

Bästa minnet från 2013?
Fallskärmshoppningen, helt klart.

 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Mindre stress tack.

Har du haft ett förhållande under 2013?
Inget officiellt förhållande nej.


Favoritprogram på teve?

Criminal Minds, Grey's anatomy.

Största musikaliska upptäkt?
Upptäckte att halva min klass saknar taktkänsla hahahahaha, inklusive jag då.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fick frukost på sängen av mor och far. Var i skolan och blev uppvaktad, alla var hur mysiga som helst och jätte snälla! Fikade med Denise och Emmie. Åt trerätters med min mor och far på kvällen.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det gör det säkert.

Vad fick dig att må bra?
Mat till största del. jk familjen såklart

Vem saknade du?
Nina, Fred, Jocke, Veronica. Varför bor inte alla i gislaved för?

 

De bästa nya personerna du har träffat?
Nadja och Sale!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Lev livet för sjutton!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback