Fredagsmys!

Publicerad: 2014-01-24 i vardagen
 
Gjorde mitt omprov idag. Så fort jag fick provet och såg första frågan började tårarna rinna, så sjukt frustrerad blev jag. Men jag klarade mig igenom det och håller tummarna så hårt så jag får blåmärken, tredje gången gillt, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Pluggat till det varje dag i två veckor nu, sammanlagt minst 13 timmar kom jag fram till innan idag, helt sinnes.
 
Aja, annars då? Fredag. Nyss tränat, det blir lättare och lättare för varje gång, men är fortfarande helt död efter varje pass. Men det är så det ska vara antar jag! Ikväll blir det resturangmys med mamma och pappa, sen svänger vi förbi Ica och köper lite gott så blir det mys hela kvällen! Jobbar i morgon så det blir inte långvarit.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha lite!
 
En smygtitt på mitt projektarbete kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback