Lill-Lördag

Publicerad: 2014-01-15 i vardagen
 
Jag är rätt så taggad på att göra något av min lill-Lördag, men icke, är för trött för att resa mig ur soffan. Det här med att skolan har börjat igen tar kol på mig. Bara av att veta att jag har fyra inlämningar och ett prov som ska vara klart innan sportlovet gör mig helt yr. Ush, ge mig studenten nu tack.
 
Annars då? Jo, jag har jobbat rätt mycket med projektarbetet sen sist. Snart är det äntligen klart, så sjukt skönt. Jo juste, det ska också vara klart innan lovet, härligt va? 
 
Nej, jag ska inte smitta av min stress på er. Vi hörs när allt har lugnat ner sig lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anon

Knullade du första gång på en fest med Epa - Hampe? Skulle inte tveka att knulla dig igen!

2014-01-17 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback