#11

Publicerad: 2014-03-23 i good to know
 

När jag mår dåligt skriver jag texter. Det får mig alltid att må bättre, får mig att känna mig lättare. 

Jag har extremt lätt för att falla, men svårt för att bli kär.

Jag tröttnar på människor alldeles för fort, tyvärr. 

Jag är livrädd för att släppa in folk. En dålig egenskap då jag springer åt andra hållet så fort något börjar bli seriöst och för bekvämt. 

Jag ångrar aldrig något, allt har ett syfte.

Jag är inte bekväm med mycket folk runt omkring mig.

Jag är jätte nervös inför min vecka i Österrike i Maj. Mår illa av bara tanken, men samtidigt är jag jättespänd och ivrig.

Jag har aldrig haft ett förhållande med stämpel. Om man sätter en stämpel på något som är bra som det är förstörs det oftast.

Jag väljer en filmkväll framför en utekväll alla dagar i veckan. Så länge filmkvällen är med en person som gör mig glad.

Jag är inte bekväm med att gå på en fest nykter.

Jag avslutade min senaste flört av fel anledningar. Jag var rädd för att jag skulle bli för attached och att det skulle sluta med att jag stannade kvar i Sverige för hans skull.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback