Lördag, 29 November.

Publicerad: 2014-11-29 i vardagen
 
Japp, då är November över snart med, helt sjukt.
 
News: Jag jobb sa upp mig från mitt i Torsdag och åker hem i morgon. Eller? Nej men om en vecka, så snart så är jag Swede igen!
 
Jag är fortfarande sjuk, blir knappt bättre. Men det stoppar inte mig så igår gick jag till Felix och hade dejt! Beer pong och en jävla massa skitsnack blev det. Sjukt glad att han ville lyssna till mina problem över en flaska vin. Min Fredag slutade bra, även om den var lite halvtaskig först. 
 
Var hemma halv 5 igår och vaknade 1 idag, vill sova mer, men icke för magen kurrar, så nu blir det frukost till big brother.
 
Sho man's, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback