My life on Malta

Publicerad: 2014-11-02 i My life on Malta
 
Hellow lovers, Long time no see, sorry 'bout that, been busy as hell. Or maybe not, just to lazy.
 
Jag har nu bott på denna underbara ö i 52 dagar. De ni? Det trodde ni aldrig va? Bitches. 
Jaha, vad händer här då? Jag jobbar kvar på Compello, men däremot har jag hoppat som en liten idiot mellan olika boende. Men nu äntligen har jag och min man stadgat oss i en liten mysig lägenhet på Depiro point, bott här i en vecka nu och trivs som handen i handsken. Mitt första egna place.
 
Just nu är jag ensam i lägenheten, andra halvan är iväg och handlar så jag passar på att säga hej till mina trogna vänner där hemma. HEJSAN! nej pallar inte, för entusiastiskt. nej jag kan inte stava till det. Ikväll blir det kött till kvällsmat, tack och lov. Skypade med familjen igår och blev väldigt ledsen när dom åt min favoritmat hemma, fläskfile med kantareller och icas potatisgratäng. blev riktigt less. Men det var nog en kick i rätt riktning då jag nu funderar på att åka hem över jul istället för att ta mitt pick och pack och åka till LA och hälsa på kusinen min. Men man vet aldrig, kanske tar en semestervecka i thailand istället? Ha ha nej skämt åsido, ska sluta va ful.
 
Bjuder på några random bilder från de senaste veckorna istället. pusss
 

Kommentarer
Postat av: alice

KOM HIT DIN IDIOT FAN

2014-11-08 @ 07:37:42
URL: http://hernameisalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback