Not the best of Malta.

Publicerad: 2014-11-26 i vardagen
 
Nej, de senaste dagarna har inte varit de bästa här nere om jag får säga så.
 
Började med i Söndags att jag mådde skit hela dagen. Trodde först att det var för att jag var bakfull fortfarande från Fredagen, men icke. Hag var påväg att bli sjuk, igen. Det är tredje gången nu jag är riktigt sjuk här nere. En gång i månaden om man ska vara extra nogrann. Fattar ni? Sjuk tre gånger på tre månader? Fattar ej.
 
Anyway. I Fredags drog pojkvännen till PV, och efter 3 glas vin kom jag på att jag inte ville vara hemma själv och ruttna en Fredag så jag drog helt enkelt till Felix och Rasmus. Jag var nog där runt midnatt och drog direkt igång med en ny flaska vin och beerpong. Bra kväll helt enkelt då jag inte var hemma och i säng förens halv 6.
 
Men tillbaka till not the best of Malta. I måndags vaknade jag med världens hosta men pallrade mig till jobbet ändå. Stod ut i två pass sen gick jag hem. Låg och sov och kallsvettades och hostade hela resten av dagen, 5/5 toasters. I Tisdagsnatt sov jag knappt något då jag fick andnöd typ tusen gånger under natten så när jag vaknade på morgonen så sa jag nej, no job. Sen kom jag på att jag var tvungen att gå och hämta ut min lönecheck på jobbet. Så febrig och äcklig tog jag mig dit, hämtade lönen efter många om och men och felbajs med den och tog mig till banken för att lösa in den. när jag väntat där ett tag och det äntligen blir min tur, SÅ ÄR CHECKEN INTE SIGNERAD?!?!?! rövets anus asså. Så det var bara att gå tillbaka till jobbet igen och få den signerad. Och när det var klart var banken stängd för uttag. YEY. Så idag, när jag mår mot alla odds ÄNNU sämre än igår, måste jag gå och lösa in checken på riktigt denna gången. Pallar ej detta. 
 
Nej. Att vara sjuk här är inte det roligaste må jag säga. Men, det värsta är att jag inte har någon mat i kylskåpet eftersom det var tomt på cash innan lönen. Så fan vad jag ska köpa mat nu när jag löst in checken. Eller? Nej för jag kommer svimma innan jag ens kommer ut ur huset.
 
Nej nu ska jag sluta klaga. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback