Mellanlandning i München

Publicerad: 2014-09-11 i vardagen
 
 
Ja, då var man påväg. Landade nyss i München, eller nyss och nyss, jag har hunnit äta men annars rätt så nyss! Resan såhär långt har gått bra, förutom att jag höll på att kissa ner mig på planet. Tog en cider i Göteborg för att lugna nerverna lite vilket ledde till att jag blev kissnödig såfort jag gick på plane. Flygplanstoaletter är det värsta jag vet. Så där satt jag och höll ut och pinades och när planet landat kutade jag ut som en idiot. Folk måste trott jag inte var frisk i huvudet. Men det kanske jag inte är?
 
Jaja, här ska jag stanna tills 12:55 så jag har några timmar här att utnyttja. Tänkte glo en film en stund iaf, sen får jag se hur jag spenderar restrerande timmar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback