Rost och goda vänner.

Publicerad: 2014-09-06 i vardagen
 
Nu ska vi få igång det här vrålåket igen, lite rostig i kanterna men det ska nog gå.
 
Jag har skrivit om detta inlägget ungefär 14 gånger för att jag inte vet hur jag ska föra mina ord, det var trots allt mer än 5 månader sedan ni hörde från mig sist. Under dessa 5 månader har jag hunnit med en hel del, bland annat ta studenten och allt vad de innebär med bal, karneleval och fester. Jag har även haft fullt upp hela sommaren med jobb och äventyr. Men det är om mindre än en vecka mitt största äventyr någonsin börjar, jag flyttar, till Malta. Jag blev erbjuden jobb där, och Sverigetrött som jag är var jag inte långsam med att tacka ja och boka flygbiljett. 
 
Jag flyttar till staden sliema och kommer att jobba där som säljare. Jag kommer bo där på obestämd tid, allt beror på trivsel. Detta är dock något jag inte riktigt lyckats smälta än, eller förstå heller för den delen. Jag tror jag kommer fatta ungefär på Torsdag vid 06:30 då jag sitter på planet. 
 
Men anyway, nog babblat om det nu, det kommer mer allt eftersom.
 
Igår hade jag utflyttningsfest/hejdåfest här hemma på min maestroaltan. Det var underbart att ha nästan alla mina vänner runt omkring mig. Massa tequila, spel och sång, hur bra kväll som helst. Mina vänner är helt klart de bästa, kunde inte önskat mig bättre.
 
Ikväll blir det god mat, massa onyttigheter och ett glas vin på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback