En helt vanlig Onsdag.

Publicerad: 2015-02-11 i vardagen
 
 
Japp, precis som rubriken lyder, en helt ordinary wednesday. 
 
Jobb med teoripass på förmiddagen och praktiska övningar på eftermiddagen, lunchen däremot spenderades på terassen i solen. Riktigt varmt ute idag, närmare 20 skulle jag gissa på, otroligt skönt!
 
På hemvägen sprang jag förbi en habbaaffär (citerat av Christian) och köpte kontantkort till mobilen, behövde ju det som sagt för att få kontokortet av banken. Första promenaden hem från jobbet sen första dagen, och ja, ni kan nog se på bilden ovan varför jag ogillar att gå hem. Backen ser kanske inte så hemsk ut, men det är den kan jag lova, 500meter i 15% lutning, benen är helt slut efteråt!
 
Tack vare mitt ofrivilliga träningspass på hemvägen så var jag alldeles för trött för att laga kvällsmat, så mackor och yoggi fick duga. Det bjöds ju på Brunch på kontoret idag så min lunchlåda fick ligga till sig en extra dag, så kände mig inte riktigt manad att laga kvällsmat när lunch redan var fixat.
 
Jaja, anyway, Måndagen och gårdagens outfit fastnade även på bild, idag såg jag ut som en mupp så inget som var värt att visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback