Slösöndag

Publicerad: 2015-01-25 i vardagen
 
Hola! Framme på mitt älskade Malta nu. Eller ah, jag landade igår. Efter en otroligt långtråkig flygresa och en näradöden-upplevelse tack vare taxichauffören (som vanligt här nere) så var jag äntligen framme I lägenheten. Det blev lite vin med Kricke och Alex men dock tidig sänggång då jag var helt slut efter flygresan. Kallt som satan inatt, ensam i en stor säng i ett stort rum och jag sov med både sockar, mjukis och ett bamsetäcke. Gud vad jag längtar tills man bara sover med ett lakan och klagar på att man vaknar upp i sitt egna svett ha-ha.
 
Idag vaknade jag vid 9, åt frukost och sedan städade jag i ordning lite i köket då det såg ut som ett bombnedslag. Var sugen på att gå ut och springa en runda (tro det eller ej) men det är rätt omöjligt då jag är ensam hemma och inte har någon nyckel, så isåfall hade jag inte kommit in igen och att vara utelåst är ju ingen hit. Så istället satte jag mig ute i solen på balkongen och njöt istället. Börjar dock bli lite uttråkad så jag hoppas mina roomies kommer hem snart!
 
Måste även handla lite mat idag. Var ju nere på minimarket igår men då köpte jag bara det nödvändigaste, typ kvällsmat och frukost då allt är svindyrt där och dåligt utbud. 
 
 Nu kom Alex hem i alla fall, inte lika ensam längre, yey. 
 
Tog lite bilder i morse, men har inget internet på datorn så det får bli senare. Nu ska jag va social, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback