Tisdag på Malta

Publicerad: 2015-01-27 i vardagen
 
Hola amigos. Ännu en dag är snart förbi, tiden bara flyger iväg, innan jag vet ordet av det är jag pensionär. På tal om det, jag fyller 20 om mindre än en månad, nice va? Synd bara att jag inte kan utnyttja att jag äntligen får gå till systemet, livet som Maltabo. 
 
Ja ni, dagen har varit lite produktiv i alla fall, jag städade vårt handfat, applåder!! Hahaha livet som rastlös. Plockade även ut Josefs all mat ur våra skåp då han inte bor kvar här längre, han skulle hämta de idag men sa att vi fick allt, så det var bara att ställa in de igen. Mycket jobb i onödan, men gratis mat så w/e haha. Packade även upp en av mina resväskor, mer fick inte plats hahaha, har för mycket saker..
 
Jaja, nog tjötat, nu ska jag slå på en film och nana lite hade jag tänkt.
Nathalie, Lucas och jag på Baccos min sista utgång innan jag åkte hem sist. Lite lagom glada och runda om fötterna här var vi minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback