I just gotta love my life!

Publicerad: 2011-12-03 i vardagen
 
Det var ju glashalt ute igår som alla vet och jag halkade inte en enda gång på hela kvällen! Tills jag bokstavligt talat var 1 meter från min ytterdörr då jag halkade i trappan och slog i näsan och fick näsblod, ÄLSKA LIVET! ♥

Sen så ställde jag klockan på 10 för att jag skulle gå ut och gå med min vovve för min mamma sa att jag skulle vara hundvakt idag.. När jag gått upp, tagit på mig kläder och allt så ropar jag på vovven. Ingen kommer, dom har tagt mer henne till jobbet. Då ville jag dö! Så tog av mig alla kläder och gick och la mig igen, skit sur!

Anyway, gårdagen var soooft. Började med att Partybussen kom och hämtade mig, vi åkte och sladdade och sånt, blandannat en sväng till Reftele. Sen frammåt halv 12 körde dom mig till Gislaved så gick jag till Alice och chillade där ett tag. Kvällen slutade med Ojoj's med härliga pajkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback