Andledningen till att jag slutade träna..

Publicerad: 2012-08-27 i Träning
 
.. från första början var att min rygg dödade mig. En olidling smärta som ägde rum i vänstra delen av svanken så fort jag satte ner vänstra benet och la tyngd på det och varje gång jag böjde mig ner låstes ryggen när jag skulle resa på mig i ungefär 45 graders vinkel, inte as kul. 
 
Jag hade nästan glömt bort denna smärtan, har inte haft den på hela sommarlovet då jag inte rört mig ett skit. Men nu, när jag börjat igen så har den kommit tillbaka smygandes. Inte så jag tänkt på det så mycket när jag varit ute och sprungit de senaste dagarna, men idag på idrotten small det till. Alla olika övningar upp och ner och hit och dit tog kol på den. 
 
Jag vill inte mer. Men jag måste fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback