Året som gått.

Publicerad: 2012-12-21 i vardagen
 
Hur har ditt 2012 varit? Mitt år har varit lite av en berg och dalbana. Jag har haft både riktigt underbara stunder och riktiga kassa så att man bara vill försvinna från denna planet. Fina vänner har försvunnit ur mitt liv men även nya underbara människor har vandrat in och tagit en stor plats i mitt hjärta. Men skulle jag försöker gissa så lutar nog 2012 av något av de sämre åren.
 
Bästa minnet från 2012? Jag har en massa underbara minnen från detta året, bland annat båten 12, Shalom, midsommar, Trajet, gisledagarna och campingnatten i gläntan! Men det bästa minnet måste jag nog säga är Hbg festivalen när vi såg Björn Rosenström. Den bästa timmen på hela året.

 
Vem/Vilka saknade du? Jag har saknat en hel del människor från och till eftersom jag haft hela havet stormar på vänfronten. Men de stående saknandena är självklart Nina, Fred, Albin, Jocke och resten av Jerseyfolket. Sen min älskade Veronica också, min kära vän som bor i Helsingborg som jag bara träffat 3-4 gånger i år. 

Vad önskar du att du gjort mer? Väldigt svår fråga. Men jag önskar att jag tränat mer, inte varit så lat och legat i min säng hela vårterminen. Jag önskar också att jag tagit hand om mina vänner bättre, umgåtts med dom mer.

Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit mindre, festat mindre och lipat mindre över småsaker. 

Vem har du umgåtts med mest? Vårterminen umgicks jag mest med Isa. I princip varje dag. Sen Catrin, Emmie, Nettan och Lovisa var jag också mycket med. Sen på höstterminen efter sommaren så har jag umgåtts väldigt mycket med Ebbz. Sen självklart tjejgänget, de får vi inte glömma! Sen har jag ju festat rätt mycket och då har det blivit med vänner från alla möjliga olika håll!

 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit hur glad som helst men också så ledsen så jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Men om jag får gissa så tror jag att jag faktiskt varit ledsnare i år. Haft mer motgångar än förra året.

Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Träningsmotivation! Eller motivation över huvudtaget. Inte haft någon motivation till något detta året.

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Jag skulle vilja säga lugna hemmakvällar men icke! Mest partykvällar, no doubt! Jag har varit ute näst intill varje helg detta året.

Största misstaget du gjort under året? 23 Mars.

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Fina sms, alltid älskat att få fina sms.

En låt som påminner dig om 2012? Björn Rosenström - Nu du kärring

Det bästa du har åstadkommit i år? A på min Svenska uppsats. Jag har nog inte åstadkommit så mycket mer, eller så mycket bättre.

Vad ser du mest framemot med år 2013? Att jag förhoppningsvis får en riktigt muskulös kropp till sommaren! Men annars så hoppas jag på en massa överaskningar, jag älskar överaskningar!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Man kan aldrig veta, men jag hoppas på det!

Har du några löften inför år 2013? Jag brukar ha löften men har aldrig hållit något. Men i år ska jag ha några och ska göra allt för att hålla dom! Jag SKA sluta röka. Jag SKA också börja träna regelbundet.

Vad hoppas du inträffar 2013? Jag hoppas verkligen att något riktigt, riktigt underbart kommer att hända. Något som kommer få mig att minnas 2013 i hela mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback