I miss u my dear friend.

Publicerad: 2012-12-12 i vardagen
 
I can't believe im never gonna se you again.
 
Sitter i skolan just nu. Skippade första lektionen, svenska, som jag gjort hela veckan dock missade jag tydligen ett prov som var framflyttat? Kul att man inte får reda på något i förväg. Anyway, gjorde naturkunskapsprov nyss, det gick ju inte as bra men förhoppningsvis så klarar jag det i alla fall. Historia nu vilket betyder the sims, HEJ. Skoldagen slutar sedan med kör och sånglektion.
 
I eftermiddag ska jag plugga (ovanligt?) men förhoppningsvis får jag med mig några ut och åka pulka också! Är jätte sugen på de, pulkaåkning är sjukt underskattat! Yäyä, nog snackat, nu blir det sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback