Jag förstår inte problemet.

Publicerad: 2012-12-04 i vardagen
 
Jag skrev ju om mitt nervsammanbrott på min tenta innan idag? Så fort jag tänkt på det så har tårarna bränt bakom ögon locken. Catrin skrev en låttext till mig innan så började jag sjunga lite lätt på de, så började tårarna rinna. Duschade nyss och tänkte precis börja sjunga (som vanligt) så kände jag att jag fick tunghäfta. Vad är det med mig? Är det såhär det är att få ett sammanbrott? Just i denna minut så rinner tårarna och jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag vill bara att dagen ska ta slut och att allt förhoppningsvis är som vanligt i morgon.
 
Denna jävla presentations ångest, när ska den ta slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback