Jullov?

Publicerad: 2012-12-19 i vardagen
 
Antagligen inte världens bästa start i alla fall. Trött, sjuk och utbränd. Skulle egentligen ner och jobbat, men jag mår inte alls bra, så sålänge chefen inte ringer och ber mig komma ner för att det är mycket att göra så stannar jag hemma idag. Och btw så är jag inte alls taggad på jullov. De flesta av er ska antagligen bara ta det lugnt och vila ut er? Inte jag, jag ska jobba i princip hela lovet. Jag kommer aldrig orka det, om jag ska klara nästa termin måste jag också få vila upp mig. Men det kan jag ju i alla fall drömma om.
 
Nog om klagomål. Dagen har bestått av tre konserter med estetprogrammet. Jag har mått förvårnansvärt bra idag med tanke på att jag var iväg på partaj igår. Tomte festen för hela köret. Jag var ju inte alls taggad som jag sa, men det visade sig bli hur kul som helst med härliga människor! Bästa festen på länge. Det var kanske straffet för att jag i måndags kväll tänkte att jag skulle sluta festa osv, så denna festen kanske var ett tecken på att jag inte ska det? Man vet aldrig.
 
Anyway, nu ska jag somna om och drömma om att jorden går under på fredag. Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback