Nyårssminkning? HA

Publicerad: 2012-12-23 i vardagen
 
Eller inte. Jag hittade en massa smink när jag städade härom dagen så jag tänkte testa lite nyårssminkningar. Men efter ett tag insåg jag varför jag aldrig använder ögonskugga osv. Jag kan varken bära upp det eller använda det, jag är helt inkompetent när det gäller smink. Så jag har kommit fram till att det blir helt vanlig sminkning runt ögonen på nyår. Men visst, mina fransar ser la ändå helt okej ut på bilden? ;)
 
Förutom att jag har sminkat mig idag så har jag både städat och kollat på tre filmer, i sträck. Nolife.se. Bratz, The cheetah girls och Taken 2. Taken 2 var ju helt klart grymmast, 10/10 toasters. Nu ska jag hjälpa far min och laga mat sen ska jag ut på en promenad med Lovisa.

Kommentarer
Postat av: Maria

As fint ju! :*

Svar: Tack fining!
Sara Rydh

2012-12-23 @ 19:52:14
URL: http://mariasofiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback