Random fact

Publicerad: 2012-12-01 i vardagen
 
Allmänt
Namn: Sara Rydh
Smeknamn: Pinky, Rydis, Epasara
Födelseplats: Värnamo
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunt typ
Längd: 1,67
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: fisk
Skor som du bar idag: converse
Rädsla: Vatten, trånga utrymmen, kärlek
Målsättning: Att gå ut skolan utan något IG
Din första tanke när du vaknade imorse: hundjävel hållkäft
När somnade du: 2 typ
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds, Max eller Frasse?: Donken
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad
Svär du: tyvärr ja
Sjunger du: Japp, ungefär hela tiden
Duschar du varje dag: Ja
Röker du: Ja
Tror du att du någonsin varit kär: Ja det har jag varit
Gillar du skolan: Nej
Har du druckit så du spytt? Ja
Tror du på dej själv: Inte ett dugg
Blir du åksjuk: Ibland
Tycker du att du är hälsosam: Nej verkligen inte haha
Gillar du åska: Nej
Spelar du något instrument: Både gitarr och piano skapligt i alla fall
Kan du vissla? - Ja
Äger du en mascara? - Ja
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Ja
Är du en fjortis? - Nej
Är du emo? - Nej
Är du brat? - Nej
Gillar du tjejer? - As friends, yes
Är du bisexuell? - Nej
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja
Kan du köra skoter? - Aldrig testat
Kan du leka apa? - Vem kan inte?
Är du brunett? - Ja
Är du blond? - Nej
Har du haft svart hår/har du just nu? - Nej
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Nej men mitt på.
Har du på dig underkläder? - Ja
Vet du vad oral/anal sex är?- Ja
När drack du alkohol senast? - Igår blev det lite vin sådär.
Är du allergisk mot någoting? - Smink och clementinsaft
Pinsamma frågor för dig nu? - Nej

Senaste
Vem fick du sms av senast? - Kaisa
Vem skickade du sms till senast? - Ebba
Vem ringde dig senast? - Erik
Vem ringde du senast? - Arbnor
Vem pussade du senast? - A
Vem kramade du senast? - Robert
Vad drack du senast? - Juice

Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol: Ja
Shoppat: Nej
Ätit en hel ask müsli: Nej
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Nej, tack och lov
Blivit dumpad: Nej
Skejtat: Nej
Färgat håret: Ja
Stulit något: Nej 

I framtiden
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: Vet inte om jag vill gifta mig ännu
Namn på barn: Destiny
Ditt drömbröllop: Antingen all in, miljonbröllop eller strand, två vittnen finito
Vad vill du bli när du blir vuxen: Bartender
Antal männsikor du skulle ge ditt liv för: Rätt många
Antal CD skivor du äger: ett 20-tal
Antal piercings: Öronen 
Antal tatueringar: Inga, än
Antal gånger har du varit med i tidningen: Några gånger
Antal saker du ångrar: Ångrar inget allvarligt mer än 23 Mars

Brukar du
Titta dej själv i spegeln? Ja, hela tiden
Gnälla? Nja, ibland så
Skrika? Nje
Sova? Varje ledig stund helst!
Ha ångest: Dagligen
Skada dej själv med flit: Om jag blir arg så kanske väggen får sig något slag.
Vilja dö: Nej inte längre
Drömma mardrömmar: Nej, drömmer knappt längre
Drömma sexdrömmar: Nej, drömmer knappt längre
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej jag är den jag är, simpel shit
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Händer ibland
Gå i skolan: Ja
Hata folk: Nej, hatar inte
Lita på folk: Nej

När
Åt du senast: En halvtimma sen
Läste du en bok senaste: två veckor sen, grabben i graven bredvid
Köpte du något senast: I förrgår, sockerdricka och chips
Svor du senast: Innan idag
Sjöng du senast: i bilen innan!
Klagade du senast: Bara en minut sen haha
Är det sommarlov: Om alldeles för lång tid
 
Vem
Saknar du: Nina, Fred och resten av Jerseygänget.
Vill du döda: Ingen
Rörde dej sist: Ingen aning, Erik?
Vill du slå: Alla som tvunget måste göra mig as arg.
Vill du kittla: min mor då hon börjar skrika och slåss haha
Vill du prata med: Lovisa
Skrek du till sist: I går!
Vill du vara som: Beyonce
Sårade dig senast: Det skriver jag inte här.
Vill du bli galet full med: ALLA mina tjejer för en gångsskull. Händer knappt aldrig längre.

Har du
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Ja
Någon annan psysik sjukdom: Ja, enligt läkarna så är jag psykiskt sjuk i alla fall.
Skadat någon: Ja
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej, aldrig.
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja, varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback