svar på era frågor

Publicerad: 2012-01-26 i good to know
 

vad föredrar du?

äta/banta
mens utan värk/ingen mens med värk
banan/apelsin
vanliga popcorn/smör popcorn
kött/fisk
urban(din sånglärare)/inger (våran mattelärare)
emmie/nettan
full utan cigg/nykter med cigg
cola/fanta
bajsa/kissa
touch mobil/vanlig mobil
saft med vodka/cola med vodka
tjejproblem/killproblem
ditt gamla hår/ditt nya hår
catrin/linda

 

 

Är du kär eller tycker du om någon, isf vem? Ja, jag tycker om något. Och nej, jag vill inte tala om vem det är förens jag vet om det kan bli något eller inte.


Har du haft sex? Ja.


Hur många har du legat med? 2st.


Vilka? Det tycker jag är en alldeles för privat fråga.


Ska du börja rida oftare? Jag vill, men det är på tok för dyrt så vet inte om jag har pengarna till det. Men det ska definitivt inte ta 3 år till nästa gång!


Är du duktig i skolan? nej, faktiskt inte. Jag pluggar aldrig och lyssnar inte på lektionerna. Har blivit så sjuukt skoltrött på senaste tiden så jag inte orkar anstränga mig längre.


Festar du varje helg? Ja, oftast blir det tyvärr så. Men jag har tappat intresset för det, tycker inte alls det är lika kul längre så nu kommer jag nog ta det lugnt ett tag.


Bästa tips för att lära känna nytt folk? Var frammåt och öppen, var inte rädd för att prata!


Vilken raggningsreplik funkar bäst på dig? Jag fastnar inte för raggningsrepliker, tycker bara det är gulligt när killar försöker hitta de rätta orden för att impa på en tjej. Jag faller för den naturliga charmen! ;)


Vilken är din favoritmat? Easy! Fläskfilé med kantarellsås och potatisgrattäng!


Varför färgade du håret brunt? Tror du skulle passat i rött, hade säkert blivit skit snyggt! Jag ville färga håret rött, men vågade inte riktigt, så det blev brunt med skiftningar i rött istället!


Vem ogillar du mest just nu? Ärligt? Jag ogillar inte så väldigt många personer, men min mattelärare tycker jag inte om så värst mycket om jag får säga så.


Vilken blogg brukar du gå in på dagligen? lovisas, julias, alice, megapixlar, denises, amandas, idaoisabells och ellens, tror det var alla. Sedan brukar jag kika in på annaellinors ibland.


Vilken är din favorit ställning? missionären.


Gillar du bananer? Ja, underbar skapelse. Speciellt skivade med socker på!


Varför började du blogga? honestly. Jag ville bli som blondinbella! Hon var min största förebild för typ 5 år sedan hahah...


Skulle du kunna ha sex med en tjej? Nej, det skulle jag inte.


Favoritfärg? Gillar alla färger, men som alla märkt ligger nog grönt väldigt högt upp på topplistan!


Favoritlåt? Here's to the heartbreakers - Katy McAllister


Favoritfilm? Har ingen speciell favoritfilm, men älskar skräck något sjukt!


Ska du byta linje? Det har varit väldigt mycket prat om det de senaste halvåret men jag har äntligen bestämt mig. Nej det ska jag inte. Men vem vet, när jag fyller 18 kanske jag hoppar av skolan helt och hållet? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback