RL11 FEST

Publicerad: 2012-03-18 i vardagen
 
I fredags var jag och mina brudar på RL fest i hestra. Det var roligt i början men sen blev det rätt drygt, menmen. Veronica kom i fredags också, min bästa vän som flyttade till helsingborg för drygt 3 år sedan. Fett kul att träffa henne igen!

Igår var det chillfest hos lovisa med ett gäng trevligt folk, dock blev det helt nyktert för min del för jag var inte alls sugen på att dricka. Drog hem vid 2 typ och fick nattbesök av en riktigt söt kille. Han drog för någon timme sen och då mötte jag catrin så ligger vi och chillar i min säng nu, Kollar Big brother och skit typ.

Vill inget hellre än att ha en fet godispåse bredvid mig nu om ni undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback