Tisdag.

Publicerad: 2012-03-20 i vardagen
 
Idag hade vi föreläsningar hela förmiddagen och sen en lektion på eftermiddagen, prov i Gemu. Gick la sådär, om jag lyckas få godkänt så är jag glad. Hoppade av mitt biinstrument idag också, piano. Det kändes som en 100kg människa hoppade av från mina axlar.

Sen jag kom hem har jag bara suttit och funderat över livet typ. Planerat sommaren lite, funderade på peace and love men det försvann rätt snabbt ur mina tankar när jag såg att björn rosenström ska till liseberg den 14 juni. Så dit drar jag nog upp istället. Inaktiverat facebook har jag också gjort. Och ätit ett halvt glass paket. Händelserik eftermiddag.




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Skulle vara trevligt om du ville checka in min frågestund och kanske tävla om veckans blogg!



http://juliezh.se/2012/march/fragestund-tavling.html#comment



Kram

2012-03-21 @ 18:27:13
URL: http://juliezh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback