Bra dag

Publicerad: 2012-11-08 i vardagen
 
Skolan idag har varit hur bra som helst. Dagen börjde med en datortekningredovisning som gick hur bra som helst, eller ah, bra för att vara en tjej som mig med enorm scenskräck. Efter det så genomgick jag och min klass ett kickass grymt boxningspass, jag var helt slut efteråt. På detta så var det grym skolmat, spagetti och köttfärsås som för en gångsskull var asgod. Nöjd med skoldagen! 
 
Ikväll så skulle jag egentligen ta mig en tur till kyrkan men kände att mitt historiaprov nästa vecka är lite viktigare. Eftersom jag inte förstår ett skvatt på lektionerna så får jag läsa på dubbelt så mycket hemma, men hur ska detta gå när jag aldrig pluggar annars? orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback