Idag är det fredag.

Publicerad: 2012-11-23 i vardagen
 
Hur skönt som helst! Dock mår jag fortfarande bajs. Så fort jag gått upp i morse så blev allt värre, blev as rädd så ringde mor min men det var tydligen lugnt. Jag sitter iaf i soffan nu, färdig att gå till skolan. Problemet är bara att jag inte börjar förens om en timme, good work. Har inte varit klar såhär tidigt på hela terminen, im proud!
 
I eftermiddag hänger Catte med mig hem så ska hon färga min utväxt och sen slinga hela mitt hår. Efter det så bjuder jag (host mamma) henne på mat. Sen drar vi, eller jag iaf vet inte riktigt om hon ska med än, ner till ishallen och kollar på korpen med Elin och Lovisa!
 
Adios amigos!
Snart ett år gammal bild från när jag var brunhårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback