Inte lika bra skoldag som igår

Publicerad: 2012-11-09 i vardagen
 
Alla lektioner sög, var en vandrande zombie och ville bara hem och sova. Var hur arg som helst på min klass när vi skulle ha "klassråd" om en lärare som mer än hälften i klassen inte står ut med. Som jag personligen hatar från botten av mitt hjärta. Ville bara boxa in mitt ansikte, ush.
 
Dock slapp vi dom två sista lektionerna för dagen, så slutade efter lunch. Gick ner till samhället och fixade lite saker och så och nu blir det sova! Äntligen, sett fram emot det hela dagen. 

Kommentarer
Postat av: emma.

fyfan va förbannad jag blir om vi inte byter henne asså. orkar inte. hoppar typ av kursen.
cp.

2012-11-09 @ 16:55:59
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback