Jag är stolt.

Publicerad: 2012-11-20 i vardagen
 
Fick tillbaka min svenskanovell idag. Den som egentligen skulle vara 4 sidor, men jag skrev bara 1,5. Läraren sa att det nästan inte gick att få till en bra novell som var så kort men jag sa att jag skulle klara det. OCH DET GJORDE JAG!! Fick A på både själva novellen och på språket och hennes kommentar var: "Du borde skriva manus till hollywoodfilmer". Fattar ni hur stolt jag blev eller?! Grymt.
 
Aja, soft dag. Slutade med skol-SM i hockey, Gislaved vann med 4-2, grymt jobbat! Skulle egentligen jobba idag men mår fortfarande piss så stannar hemma och kryar på mig istället. Pappa skulle ju ringa sjukhuset igår så jag fick åka in och ta prover, men han ringde fel sjukhus och jag orkade inte ringa rätt så jag sket i det istället. Jag blir la frisk någon gång.
 
Nu blir det fruktsoppa och One three hill!

Kommentarer
Postat av: isabelle

har skrivit svar på din fråga nu. Hoppas du fick det svar du ville! :) fin blogg

2012-11-21 @ 18:11:37
URL: http://www.isabellesite.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback